Известие

Collapse
No announcement yet.

Нестабилни обороти по време на движение- двигатели 1.8, 2.0 TS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Known fixes and bulletins
    Bulletin
    Driveability
    Engine management
    Affected vehicles
    All models, except 1,8/2,0 with two engine coolant temperature (ECT) sensors.
    Problem
    Poor driveability from cold.
    Poor driveability during warm up.
    Poor idling.
    Cause
    Engine control module (ECM) software fault.
    Remedy
    Use diagnostic equipment to re-program ECM with upgraded software.


    Това се отнася за моята кола, както и да го мисля необходим е нов софтуар. Някой ще помогне ли? Разбира се плащам.
    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

    Comment


    • #47
      С коя версия си на софтуера? Снимай лепенката на ЕКУ-то.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
        Known fixes and bulletins
        Bulletin
        Driveability
        Engine management
        Affected vehicles
        All models, except 1,8/2,0 with two engine coolant temperature (ECT) sensors.
        Problem
        Poor driveability from cold.
        Poor driveability during warm up.
        Poor idling.
        Cause
        Engine control module (ECM) software fault.
        Remedy
        Use diagnostic equipment to re-program ECM with upgraded software.


        Това се отнася за моята кола, както и да го мисля необходим е нов софтуар. Някой ще помогне ли? Разбира се плащам.
        Това ако е от Аутодата,според неможе да му се вярва на 100%
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Като изключим нестабилните обороти, за сутришното палене от вторият път друго решение не мога да прочета. И във форума имаше описано решението и то пак беше смяна на софта. Сутрин ако откача ламбдата и пали от ряз и глъхнене няма. Говоря за линковете които беше пуснал ОЕМ преди време в другата тема за клатенето. Тук вече станахме 4 автомобила като въпреки безкрайните ремонти по тях няма нито един на който оборотите му да са бетон. Единият вчера го карах и се държи доста добре, но по инерция оборотите забиват веднага на 850 оборота и сутрин палят от вторият път.
          Last edited by BLUE1; d.m.y г., 11:36.
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
            Като изключим нестабилните обороти, за сутришното палене от вторият път друго решение не мога да прочета. И във форума имаше описано решението и то пак беше смяна на софта. Сутрин ако откача ламбдата и пали от ряз и глъхнене няма. Говоря за линковете които беше пуснал ОЕМ преди време в другата тема за клатенето. Тук вече станахме 4 автомобила като въпреки безкрайните ремонти по тях няма нито един на който оборотите му да са бетон. Единият вчера го карах и се държи доста добре, но по инерция оборотите забиват веднага на 850 оборота и сутрин палят от вторият път.
            Според мен в БГ,с тези хубави горива няма как да искаш оборотите да са бетон И мойта кола въпреки че е на 4.5 години понякога клати оборотите,ма не им обръщам внимание,още повече че до решение на проблема още няма,особено при 1.9
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #51
              Има някой софтуерни версии които наистина са проблемни, но те са от първите и аз лично не съм виждал кола която да не е ъпдейтната сервизно. Само ЕКУ което няма бяла лепенка върху оригиналната щампа с номера на версията само то не е ъпдейтнато по сервизен път. И на моята като и сложа оригинал с 022 и тя се държи странно сутрин. Пали и върви, но я няма всичката мощност. След версия 022 обаче ги имам всички и с тях проблеми няма.

              Ако искаш смяна на софтуера пиши ми на ЛС.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Не само моята, но и на другите колеги върху ЕКУ то няма лепенка. Ще пиша.
                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                Comment


                • #53
                  Както се и оказа. Колегата е фабрично с последната версия на това ЕКУ и няма по-нова версия от тази. Така, че търсите проблема другаде
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Само ЕКУ което няма бяла лепенка върху оригиналната щампа с номера на версията само то не е ъпдейтнато по сервизен път.
                    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                    Не само моята, но и на другите колеги върху ЕКУ то няма лепенка. Ще пиша.
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Както се и оказа. Колегата е фабрично с последната версия на това ЕКУ и няма по-нова версия от тази. Така, че търсите проблема другаде
                    Сега какво искаш да кажеш? Че под 066 всички са ъпдейтнати преди ъпдейта от Бош? Защо след като човека настоява, защо не му дадеш или препрограмираш софтуера? Бош са го написали - след версия 066 на ЕКУ. Аз немисля, че те са по-простите, ама както и да е.

                    Темата май е изчерпана!!
                    Last edited by GammaRay; d.m.y г., 18:09.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                    Comment


                    • #55
                      Просто когато четете не четете правилно или през пръсти. Бош са написали за кои версии на ЕКУ-то се отнася това 066. За някой като 0 *** *** 947 например няма 066. Такава версия не съществува. За него последната от двете общо е 024 F или поне аз не знам да има такава.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 16:12.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #56
                        OEM лично ти си пратил линковете с указанията на БОШ относно лошото палене на студено, там категорично е написано Всички превозни средства с М 1.5.5. 97~00 год. с пробег от приблизително 80000 км. във фазата на подгряването може да се стигне до неравномерен празен ход и изгасване на мотора.
                        Начин на отстраняване: С промяна на редакцията на софтуера на М 1.5.5.

                        При всички случаи има редактиран софт за моето ЕКУ, не случайно при изключено подгряване на ламбдата двигателя пали без проблем.

                        Относно другата препоръка за нов софт при нестабилни обороти на празен ход са посочени две ЕКУ та, но редакцията е от 2001 година. Тук проблема също се коментира и до колкото аз си го превеждам ЕКУ с обозначенията като моето е с бъгав софт също. http://forum.alfa156.net/forum/forum...527&PN=0&TPN=2
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #57
                          Добре, аз ти казах каквото имах да казвам. Нямам по-нова версия за твоето ЕКУ. Не съм и виждал да има. Ако искаш ходи в ММ и им се помоли да проверят дали имат.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #58
                            Обадих се в оторизираният сервиза в София. На кратко казах каква е колата и му прочетох съобщението на Бош за трудното палене сутрин и за препрограмирането на М 1.5.5.. Човекът беше вежлив и отвърна, че разполагат с всички версии на софтуера и ме покани да отида при тях, тъй като препрограмиране в представителните сервизи в страната не могат да ми направят.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Добре, аз ти казах каквото имах да казвам. Нямам по-нова версия за твоето ЕКУ. Не съм и виждал да има. Ако искаш ходи в ММ и им се помоли да проверят дали имат.
                              Чак да ги моли) Той сервиза е на АИ не на ММ. Имат всичко. Че са намалили и цените))
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                Обадих се в оторизираният сервиза в София. На кратко казах каква е колата и му прочетох съобщението на Бош за трудното палене сутрин и за препрограмирането на М 1.5.5.. Човекът беше вежлив и отвърна, че разполагат с всички версии на софтуера и ме покани да отида при тях, тъй като препрограмиране в представителните сервизи в страната не могат да ми направят.
                                А ти казали му коя е твоята версия?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X